Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Temmuz 2014

Patatesli Lor Peynirli Krepler


Herkese merhabalar ramazan ayında yapmış olduğum krepleri şimdi yayınlamak nasip oldu. Oğlum resimleri 2688 x 1520 ebatlarında çekince benimde canım sıkıldı yayınlamadım.. Çit pasta yaptım resimleri de  masa üstüne attı.. Küçük oğlum bir gece bilgisayarı aldı "ekran kartı taktırıcam bizimki yetersiz" dedi geldiğinde masa üstü resimlerine veda ettim.. Bu tür terslikler üstüste gelince bende biraz ara verdim mutfak yayınlarına..
Bugün hamur yoğurdum bakalım nasipse sizlerle de paylaşırım en kısa zamanda inşaAllah.. Ben ev tekstiline merak sardım :)
Çocukların kot pantalonlarını epeydir değerlendirmek amacıyla saklıyordum şimdi onlarla çok meşgulüm.. Umarım ortaya kullanışlı birşeyler çıkarda sakladığıma değer..
Şimdi Krepin tarifini veriyorum sevgiyle kalın..

Malzemeler
3 yumurta
3 su bardağı süt
2 yemek kaşığı toz şeker
2-3 çay kaşığı tuz
3 su bardağı un
yarım pk kabartma tozu
tereyağı

İç Malzeme
Lor peyniri (tuzsuz)
Çarliston biber
Patates Kızartması
Yarım tatlıkaşığı salça


Yapılışı
* Geniş bir kapta önce yumurtaları ve sütü iyice çırpın.
* Şekeri ve tuzu ilave edin çırpın.
* Unu ve kabartma tozunu da ilave edin iyice çırpın..
* 10-15 dk dinlendirin..
* Teflon tavayı kızdırın 1 kepçe krepi dökün hemen tavaya yayılmasını sağlayın..
* Krepi çevirin sıcak kısmı üste geldiği için tereyağını çatalla üzerine sürün tekrar ters çevirin tereyağını sürün..
* Bu şekilde tereyağını kullanırsanız hem leziz hemde yağı fazla çekmediği için sağlıklı oluyor.
* Hamurun tamamı bitene kadar bu şekilde yapın..
* İçersine ister tatlı ister tuzlu madde kullanın her ikisi de nefis oluyor..

İç Malzemenin Yapılışı
* Teflon tavada sıvıyağla biberleri kızartın sonra salçayı kavurun.
* Geniş bir kabın içine lor peyniri ve dilediğiniz baharatları koyup yoğurun..
* Tavaya ilave edip kavurun. Artık kreplerin içine ekleyebilirsiniz kızarmış patates de ilave edince tok tutan bir krep oluyor afiyet olsun...
Patates kızartması ve ketçap ilave edince tadına doyulmuyor sevgiler :)

1 yorum:

  1. Ben krepe şeker katmam ,merak ettim bak şimdi,ayrıca,lor tuzsuz mu?

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design